پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

حضور مؤسسه خیبر در نخستین جشنواره بازی عمار

 مؤسسه فرهنگی کاربردی خیبر با هشت بازی در دو نسخه اندروید و رایانه در نخستین جشنواره بازی عمار حضور پیدا می‌کند.

مهدی شاهوردی مدیر محتوای قاصدک موسسه فرهنگی خیبر در مورد محصولات و تولیدات این موسسه و آثار ارسال شده به نخستین جشنواره بازی عمار، گفت: ما برندی به نام «قاصدک» داریم که نوشت افزارهای ایرانی ـ اسلامی دارد؛ این نوشت افزار دارای دو شخصیت دختر به نام‌های «ثنا و ثمین» و یک شخصیت پسر به نام «سینا جستجو» است.

وی افزود: موسسه فرهنگی خیبر هشت بازی رایانه‌ای به صورت چهار بازی برای پسران و چهار بازی برای دختران را برای حضور در نخستین جشنواره بازی عمار درنظر گرفته است. نخستین بازی «جورچین»، دومین بازی «اختلاف تصاویر»، بازی سوم «کارت حافظه» و آخرین و چهارمین بازی نیز «مسیریابی» نام دارد.

گفتنی است که این چهار بازی در دو نسخه اندروئید و رایانه ای تهیه و تولید شده و برای حضور در نخستین جشنواره بازی عمار به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است..

مهدی شاهوردی در مورد وضعیت استقبال از بازی های ایرانی در کشور تصریح کرد: این وضعیت نسبت به زمان گذشته خیلی بهتر شده و شاهد هستیم بازی های ایرانی به خوبی در سطح کشور و در میان کودکان جا افتاده است.

لازم به ذکر است که نخستین جشنواره مردمی بازی عمار در سه محور بازی‌های دیجیتال(رایانه‌ای)، بازی‌های غیردیجیتال(فیزیکی- حرکتی)، بازی‌های تعاملی(فضای مجازی و دنیای واقعی) 16 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

م ه / س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید